×
خانه » آموزش بازاریابی » پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب برای تولید محتوا

انتخاب کردن کلمات کلیدی مناسبی که بتوان با استفاده از انها محتوا تولید کرد کار سختی است . اما اگر بدانید که این کلمات کلیدی را میشود از کجا پیدا کرد کار شما ساده تر از آنچیزی که فکر میکنید خواهد شد

پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب برای تولید محتوا

در این آموزش به روش های جمع آوری و پیدا کردن کلمه کلیدی مناسب برای تولید محتوا پرداخته ایم . این روش ها به شما کمک میکنند تا کلمه کلیدی مناسب با کسب و کار خود را یافته و در مورد انها محتوا تولید کنید

روش های یافتن کلمات کلیدی برای تولید محتوا

بسیاری از سایت های بزرگ با استفاده از همین روش ها کلمه کلیدی مورد نیاز خود را یافته و برای آنها محتوا تولید میکنند

۱- پیدا کردن کلمات کلیدی از طریق گوگل

یکی از روش های پیدا کردن کلمه کلیدی جستجو در گوگل است. شما می توانید با جستجو کردن کلمه کلیدی اصلی سایت خود به کلمات کلیدی مرتبط با سایت دست پیدا کنید. مثلاً اگر یک فروشگاه آرایشی دارید کلمه کلیدی “آرایش” را در گوگل جستجو کنید. بعد از جستجو لیستی از کلمات کلیدی زیر برای شما نشان داده خواهد شد

پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب برای تولید محتوا

حالا میتوانید یکی از این کلمات کلیدی را انتخاب کرده و با استفاده از آن یک محتوای هدفمند تولید کنید

۲- کلمه کلیدی رقیبان شما

به سراغ وبسایت یکی از  رقیبان خود رفته و ببینید در محتواهای تولیدی خود از چه کلمات کلیدی استفاده کرده است. بعد از پی بردن به این موضوع میتوانید بسادگی یک محتوای جدید بر پایه همان کلمه کلیدی ایجاد کنید

توجه داشته باشید بهتر است از کلمه کلیدی محبوب سایت رقیب تان استفاده کنید. زیرا  قط کلمات محبوب برای رشد کسب و کار شما مفید هستند و کلماتی که مخاطبی ندارند برای کسب و کار شما مفید نیستند

۳- بررسی سایت های انگلیسی زبان

بسیاری از سایت های بزرگ ایرانی برای تولید محتوا و پیدا کردن کلمه کلیدی به سراغ وب سایت های انگلیسی زبان می روند. این سایت ها با ترجمه محتوای انگلیسی یا یا الگو گرفتن از این محتواها بر پایه کلمه کلیدی استفاده شده در محتوا به صفحات اول گوگل رفته اند

پس شما هم می توانید با مراجعه به وبسایت انگلیسی زبان مرتبط با سایتتان کلمات کلیدی محبوب را یافته و تولید محتوا در مورد آن را شروع کنید

۴- خودتان چه دوست دارید

یکی دیگر از روشهای یافتن کلمات کلیدی مناسب این است که ببینید اگر خودتان کاربر هدف بودید دوست داشتید چه کلمه کلیدی را جستجو کنید. مثلا اگر بخواهید در مورد وردپرس جستجو کنید و قبل از آن هیچ آشنایی با این سیستم مدیریت محتوا نداشته باشید. بدون شک اولین کلمه کلیدی که جستجو می کنید “وردپرس چیست” می باشد

پس شما می توانید از این روش و با تجزیه و تحلیل موضوع سایت خود به کلمه کلیدی مناسبی دست پیدا کرده و با استفاده از آن محتوای هدفمند تولید کنید

5- مراجعه به سایت های کلمه کلیدی یاب

برخی از سایت ها هستند که شما با وارد کردن کلمه کلیدی اصلی سایت می توانیدبه کلمات پر مخاطب و محبوب دست پیدا کنید. این سایت ها معمولا به زبان انگلیسی هستند اما تا حدودی زبان فارسی را نیز پشتیبانی می کنند. اما یکی از مشکلات بزرگ این سایت ها این است که معمولاً برای انجام این کار از شما مبلغی را دریافت می کنند

پس در نتیجه شما برای یافتن کلمه کلیدی مورد نظر خود باید هزینه کنید البته به دلیل قیمت بالای دلار این کار مقداری سخت است. اما اگر مشکل مالی ندارید این کار میتواند بهترین روش پیدا کردن کلمه کلیدی باشد

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

آخرین محصولات

قالب شرکتی ایرانی day
محمد بنادری
۵۰ هزار تومان
آموزش تصویری وردپرس
محمد بنادری
رایگان
قالب فروش فایل زرین
محمد بنادری
۶۰ هزار تومان
آموزش ویژوال کامپوزر | آموزش Visual Composer
محمد بنادری
60 هزار تومان
تمامی حقوق برای حل شو محفوظ است